Morze Andamańskie i Zatoka Tajska

DSC00172 (1024x768)Do Bangkoku wraz z Martą i Michałem dostaliśmy się przez Frankfurt Lufthansą. Podróż minęła bezproblemowo i komfortowo. Na miejscu przywitała nas Basia i po spędzeniu popołudnia i nocy w Bangkoku następnego dnia rano polecieliśmy na południe do Krabi. W stolicy wybraliśmy się na nocną wędrówkę, odwiedziliśmy słynną ulicę czerwonych latarni Patpong (tak, widzieliśmy ping-pong show i nie wiem, czy śmiać się, czy płakać ;) i spróbowaliśmy lokalnych specjałów. Po przylocie do Krabi obraliśmy od razu kurs promem na urokliwą wyspę Koh Phi Phi na Morzu Andamańskim, gdzie nie ukrywam, wrzuciliśmy mocno na luz – słońce, rejs po okolicznych wysepkach (dziewicze Bamboo Beach, Maya Beach znana z filmu Niebiańska Plaża, snorekelling na pobliskiej rafie – słowem żyć nie umierać!), imprezy na plaży oraz słynne alco buckets – 350 ml rumu, puszka red bulla, puszka sprite’a +4DSC00136 (1024x768) słomki i lód i to wszystko za jedyne 15 zł. Nieźle kopie ;) Na wyspie zabawiliśmy dwa dni, odwiedzając też fantastyczne punkty widokowe, objadając się mango i pijąc zmrożony sok prosto z kokosa.

Następnie obraliśmy kurs północ. Po powrocie promem do Krabi, przejechaliśmy busem do Sukothani, skąd wzięliśmy nocny prom dla leżakowiczów na Koh Samui zajdujące się na terenie Zatoki Tajskiej. Tam nastąpiła część dalsza plażowania i nauka jazdy na skuterze oraz obżeranie krewetkami i cudownym tajskim jedzeniem. Na jeden dzień wyskoczyliśmy na Koh Tao – mekkę nurków, gdzie wszyscy poszliśmy nurkować. DSC00317 (1024x768)Marta była pierwszy raz pod wodą i razem z Basią, która dopiero zaczyna świetnie sobie radziły. Z Michałem zeszliśmy dwa razy na 18 metrów i muszę przyznać, że widoki są jeszcze lepsze niż na Kubie, a bogactwo podwodnego życia wręcz oszałamia. Przystępna jest również cena – ok. 200 zł za dwa zejścia pod wodę.

Muszę przyznać, że ekipę mam po prostu fantastyczną. Bawimy się jak na sankach :) Poza tym oczywiście dzielnie się uczę i oglądam wideo wykłady z z Medical Neuroscience (tydzień 3, jestemDSC00315 (1024x768) po 2 testach) oraz ukończyłam 1 tydzień Canine Theriogenology na http://www.coursera.org. Nie ma to jak słońce, świetne towarzystwo, pyszne jedzenie i mnóstwo dobrej energii…aż chce się żyć. Myślę, że po powrocie do Polski wytrwam te 6 tygodni do wakacji ;) Dalsza relacja wkrótce!

GALERIA ZDJĘĆ Z KOH PHI PHI, KOH SAMUI, KOH TAO I KRABI

DSC00251 (1024x768)

Reklamy

Skomentuj

Proszę zalogować się jedną z tych metod aby dodawać swoje komentarze:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )