Dr Francois le Grange z Bird and Exotic Animal Hospital w Pretorii w Polsce!!!

27go grudnia odebrałam dra le Grange z warszawskiego okęcia i po przejechaniu na dworzec centralny udaliśmy się pociągiem do Krakowa, gdzie spędziliśmy kilka fantastycznych dni. Pokazałam Francoisowi moje wspaniałe miasto, dokładnie zwiedziliśmy stary Kraków, Wawel, Kazimierz i liczne muzea. Dr le Grange odwiedził też Wieliczkę i Auschwitz. Po szampańskim sylwestrze w gronie znajomych przyjechaliśmy wczoraj do Warszawy. Dzisiaj Francois odwiedził warszawskie zoo i był pod wielkim wrażeniem europejskich ptaków drapieżnych, dzikich kotów oraz żubrów, zas później zwiedzał Muzeum Powstania Warszawskiego.

Bardzo się cieszę, że tak mu się u nas podoba. Po wyprawie do doliny Kościeliskiej i zobaczeniu pierwszy raz w życiu jak śnieg pada z nieba absolutnie zakochał się w Polsce :) Kilka razy wywracaliśmy się na oblodzonym szlaku, dlatego obolałe kości wygrzaliśmy później w  termach w Bukowinie.

Na jutro przewidziałam zwiedzanie starówki, zamku królewskiego oraz Muzeum Chopina. Zaś w środę wspólnie odwiedzimy Centrum Nauki Kopernik, gdzie w końcu, mam nadzieję, uda mi się wejść :) Później dr le Grange jedzie za moją namową do Gdańska i stamtąd na weekend leci do Sztokholmu i wraca w niedzielę do Warszawy. Zaś 9go po południu wraca z powrotem do Johannesburga.

W poniedziałek 9 stycznia 2012 roku a Audytorium 3 w budynku 24 w godzinach 10-14 na Wydziale Weterynarii SGGW w Warszawie   odbędzie się wykład dra le Grange:

-2 godziny poświęcone będą chorobom i leczeniu chorób ptaków egzotycznych i domowych oraz omówieniu ciekawych przypadków ze szpitala w Pretorii
-2 godziny poświęcone będą gadom i ich chorobom oraz przedstawieniu ciekawych przypadków z praktyki dra le Grange
Po wykładach przewidziana jest dyskusja.
Serdecznie chciałam prosić wszystkich chętnych o zgłaszanie się po wejściówki do dr Joanny Nercz, gabinet 44 bud. 23 – Katedra Chorób Ptaków (podziemia) Wydział Weterynarii SGGW
Wykład będzie przeze mnie tłumaczony na język polski. Gorąco zapraszam!
Reklamy

Skomentuj

Proszę zalogować się jedną z tych metod aby dodawać swoje komentarze:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )